Τι επιλογές υπάρχουν για την κατασκευή e-shop – Οδηγός για τα πρώτα επιτυχημένα βήματα στη σχεδίαση ιστοσελίδας

35

Όταν φτάνει η στιγμή για την κατασκευή eshop ή τη δημιουργία ιστοσελίδας https://www.econtentsys.gr/dimiourgia/, το πρώτο πράγμα που εξετάζετε συνήθως είναι το ποσό που πρέπει να επενδύσετε για αυτό το έργο. Πολλοί χρήστες αναζητούν οικονομικές λύσεις, καταλήγοντας σε έτοιμα templates από διαδικτυακές πλατφόρμες που προσφέρουν προσιτές επιλογές και εύχρηστα εργαλεία, ακόμα και για έναν αρχάριο που με μερικά απλά βήματα μπορεί να δημιουργήσει μόνος του ένα e-shop, χωρίς να χρειαστεί τη βοήθεια έμπειρου επαγγελματία.

Αναμφίβολα, αυτή είναι μία επιλογή, ωστόσο κρύβει παγίδες. Πρέπει να αξιολογήσετε προσεκτικά το μέγεθος και τις ανάγκες της επιχείρησής σας ώστε να μη θυσιάσετε την ποιότητα στην προσπάθεια να εξοικονομήσετε χρήματα , κάτι που ενδέχεται να σας κοστίσει ακριβότερα στο μέλλον. Για παράδειγμα, μία μικρή επιχείρηση με έως 10 βασικά προϊόντα μπορεί να μην χρειάζεται να επενδύσει εξαρχής 5.000 ή 8.000 ευρώ για την κατασκευή ιστοσελίδας. Μπορεί κάλλιστα να ξεκινήσει με μία συνδρομητική πλατφόρμα όπως το Shopify ή παρόμοιες λύσεις.

Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες, μπορείτε να επιλέξετε ένα έτοιμο σχέδιο και να ενσωματώσετε άμεσα τα δικά σας δεδομένα και προϊόντα. Επιπλέον, έχετε στη διάθεσή σας εργαλεία προώθησης, υποστήριξης παραδόσεων, τιμολόγησης και διαχείρισης αποστολών, μέσα από μία απλή συνδρομή , χωρίς περίπλοκες διαδικασίες που θα σας καταναλώσουν χρόνο και χρήμα. Έτσι, αποκτάτε πολύτιμη εμπειρία γύρω από την κατασκευή eshop και μαθαίνετε πώς να διαχειρίζεστε τα διαθέσιμα εργαλεία της αγοράς. Παράλληλα, οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν πολλαπλούς τρόπους πληρωμής και απλό, φιλικό checkout για κάθε επισκέπτη.

Ωστόσο, υπάρχουν και αρκετά μειονεκτήματα στη χρήση έτοιμων templates. Περιορίζεστε σχεδιαστικά και λειτουργικά, καθώς δεν μπορείτε να παραμετροποιήσετε τη σελίδα στο βαθμό που ίσως επιθυμείτε , ειδικά ως προς τα γραφικά, τη λειτουργικότητα και την εμπειρία χρήστη. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί επιχειρηματίες προτιμούν αυτές τις λύσεις για τη δημιουργία ιστοσελίδας και την έναρξη ενός e-shop, αφού θεωρούν πως καλύπτουν βασικές ανάγκες για το ξεκίνημα.

Είναι σημαντικό να τονιστεί, ωστόσο, ότι αυτού του είδους οι λύσεις δεν είναι κατάλληλες για μεγάλες επιχειρήσεις με χιλιάδες προϊόντα και σύνθετες ανάγκες. Για παράδειγμα, ένα online super market απαιτεί προηγμένα εργαλεία παραγγελιοληψίας, αποστολών και αναζήτησης προϊόντων, καθώς και εξατομικευμένο σχεδιασμό ώστε να είναι εύχρηστο και ταχύτατο, χωρίς καθυστερήσεις ή δυσλειτουργίες που αποθαρρύνουν τον πελάτη.

Ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι έντονος και γι’ αυτό, η σωστή σχεδίαση και τα πρώτα βήματα πρέπει να είναι καλά μελετημένα. Προτού επιλέξετε ένα web agency για την κατασκευή eshop, θα πρέπει να αξιολογήσετε ενδελεχώς τις υπηρεσίες του, να εξετάσετε τα έργα που έχει ήδη υλοποιήσει και να μελετήσετε τον τρόπο που προσεγγίζει τις ανάγκες κάθε πελάτη. Η custom σχεδίαση ιστοσελίδας περιλαμβάνει συνεργασία με σχεδιαστές και προγραμματιστές που θα σας παρέχουν μία υψηλής ποιότητας εμπειρία, προσαρμοσμένη πλήρως στις δικές σας απαιτήσεις.

Αυτή η λύση σας προσφέρει μέγιστη ευελιξία και αμέτρητες δυνατότητες. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα e-shop σύγχρονο, συμβατό με τις ανάγκες της επιχείρησής σας και τις αυστηρές προδιαγραφές που έχετε θέσει. Ένα τέτοιο e-shop οφείλει να είναι SEO friendly, ώστε να εξασφαλίζει γρήγορη και αποδοτική κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Με αυτόν τον τρόπο, όταν οι χρήστες αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, η δημιουργία ιστοσελίδας που έχετε επενδύσει θα αποδίδει πραγματικά, φέρνοντάς σας στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων.