ΚΕΠΚΑ: Δικαίωμα αποζημίωσης 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier

223

Η κ. Ευαγγελία Κεκελέκη, Γενική Γραμματέας του ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, μίλησε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3 και έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown. Οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση για απαράδεκτες καθυστερήσεις.

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο.

Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.