Σημειώθηκε σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, κατά τη διάρκεια εργασιών σε αρδευτικό αγωγό στη Βροντού, εργατικό ατύχημα σε συμβασιούχο υπάλληλο του Δήμου Δίου-Ολύμπου.
Ο υπάλληλος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης προκειμένου να του παρασχεθεί η σχετική περίθαλψη.
Ο αντιδήμαρχος Άρδευσης, Θανάσης Καλαϊτζής, βρέθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης από νωρίς, από τη στιγμή του διακομιδής του υπαλλήλου σε αυτό.
Οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Υπηρεσιών, Νικόλαος Λαπάτσης και Άρδευσης, Θανάσης Καλαϊτζής, συνεργάζονται με τις Αρχές για την διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος.
Ο Δήμος Δίου-Ολύμπου εκφράζει τη συμπαράστασή του στον υπάλληλό του και εύχεται ταχεία ανάρρωση.














