28.1 C
Katerini
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
Αρχική Κατερίνη Θεμελίωση καμπαναριού Ιερού Ναού Αγίου Μελετίου Κατερίνης

Θεμελίωση καμπαναριού Ιερού Ναού Αγίου Μελετίου Κατερίνης

4

Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού Ναού Αγίου Μελετίου Κατερίνης, σηματοδοτώντας ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην πορεία προόδου ανεγέρσεως ενός νέου Ιερού Ναού.

Της Ιεράς Ακολουθίας του Αγιασμού και της εναποθέσεως του θεμελίου λίθου προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεώργιος, συμπροσευχόμενος με τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου, της Ερανικής Επιτροπής και πολλούς πιστούς της νεοσύστατης Ενορίας του Αγίου Μελετίου, οι οποίοι προσήλθαν για να συμμετάσχουν σε αυτή τη σημαντική στιγμή για τη ζωή της τοπικής Εκκλησίας.

Με την εναπόθεση του θεμελίου λίθου, ο Σεβασμιώτατος κ. Γεώργιος κήρυξε την έναρξη των εργασιών ανεγέρσεως του κωδωνοστασίου, το οποίο θα εξυπηρετήσει τις λειτουργικές ανάγκες του ημιυπόγειου Ιερού Ναού και θα αποτελέσει ένα ακόμη διακριτό σημείο αναφοράς της εκκλησιαστικής παρουσίας στην περιοχή.

Κατά την προσλαλιά του, ο Σεβασμιώτατος ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Σήμερα, με τη Χάρη του Αγίου Θεού και τις πρεσβείες των προστατών Αγίων της ενορίας μας, του Αγίου Μελετίου και του Οσίου Γερασίμου του Υμνογράφου, ευλογήσαμε την έναρξη των εργασιών ανεγέρσεως του κωδωνοστασίου. Το κωδωνοστάσιο της Εκκλησίας δεν αποτελεί απλώς ένα αρχιτεκτονικό στοιχείο του ναού, αλλά μία διαρκή υπόμνηση της παρουσίας του Θεού στη ζωή μας και δημόσια μαρτυρία της πίστεως και της πνευματικής μας ταυτότητας. Οι καμπάνες της Εκκλησίας καλούν τον λαό του Θεού σε λατρεία, δοξολογία και ενότητα, υπενθυμίζοντας σε όλους μας την κλήση προς τον αγιασμό και τη σωτηρία».

Στη συνέχεια, εξέφρασε τη βαθιά του χαρά και ικανοποίηση για τη σταθερή πρόοδο των εργασιών ανεγέρσεως και αποπερατώσεως του νέου Ιερού Ναού, υπογραμμίζοντας ότι το έργο αυτό αποτελεί καρπό της πίστεως, της ενότητας και της θυσιαστικής προσφοράς του εκκλησιαστικού πληρώματος.

Ιδιαιτέρως συνεχάρη τον Πρόεδρο της Εκκλησιαστικής και Ερανικής Επιτροπής, Αρχιμανδρίτη π. Μελέτιο Παράσχου, για τη μέριμνα, τον ζήλο και την υπεύθυνη καθοδήγηση του έργου, καθώς και τα μέλη των Επιτροπών για τις άοκνες προσπάθειες που καταβάλλουν καθημερινά. Παράλληλα, ευχαρίστησε όλους τους ευσεβείς χριστιανούς, δωρητές και υποστηρικτές, οι οποίοι με την αγάπη και τη γενναιοδωρία τους συμβάλλουν ουσιαστικά στην πρόοδο της ανοικοδομήσεως του νέου Ναού.