Σε συνέχεια των τριών εκδοτηρίων εισιτηρίων της Hellenic Train που κλείνουν στον Δήμο Δίου-Ολύμπου (δείτε παρακάτω και την σχετική επιστολή του Δημάρχου Δίου-Ολύμπου) με αυτόν τον τρόπο ενημερώθηκαν και οι κάτοικοι της Λαμίας για το κλείσιμο εκδοτηρίων εισιτηρίων.

Ναι, γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι εξ ημών μπορούμε να κλείσουμε τα εισιτήριά μας ηλεκτρονικά, ωστόσο υπάρχουν και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, που αν δεν έχουν βοήθεια θα πρέπει να καταφύγουν στα υπόλοιπα βήματα.
Ερωτούμε λοιπόν:
- Η αγορά εισιτηρίου μέσω τηλεφώνου σημαίνει την πρόσβαση κάποιου στον σταθμό τουλάχιστον 20-30 λεπτά νωρίτερα για να παραλάβει το εισιτήριο. Και μετά που θα καθίσει να περιμένει ο ηλικιωμένος; Γνωρίζουμε τους περιφερειακούς σταθμούς όπου όλα τα παγκάκια είναι το κακό τους χάλι, στην δε πρωτεύουσα ο κόσμος είναι τόσος πολύς και οι θέσεις τόσο λίγες.
- Το κόστος αγοράς των εισιτηρίων εντός των λεωφορείων και τραίνων κλπ έως σήμερα ήταν λίγο πιο ακριβό. Στην περίπτωση αγοράς εισιτηρίου από το τραίνο ως εναλλακτική το κόστος παραμένει ίδιο;
- Πως θα εξυπηρετούνται τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ;
- Πως θα ενημερώνονται οι ταξιδιώτες για τις καθυστερήσεις των τραίνων – οι οποίες σημειωτέο είναι συνεχείς;
- Γιατί δεν βγαίνει από την Hellenic Train ένα επίσημο Δελτίο Τύπου ανά Νομό που να ενημερώνει για το κλείσιμο των εκδοτηρίων;
- Γιατί δεν κάνει μια γενική ενημερωτική καμπάνια η Hellenic Train σχετικά;
Με όλα όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα με τα δυστυχήματα και τα ατυχήματα διαφόρων συρμών, θα έλεγε κανείς ότι η Hellenic Train θα έπρεπε να έχει ως πρωταρχικό της μέλημα ικανοποίηση των πελατών της, αντ’ αυτού όμως ….

Ε.Ζ.














