Γλυκά, που μπορείς να απολαύσεις, ακόμη κι αν είσαι σε αυστηρή δίαιτα

306

Τα γλυκά ενοχοποιούνται λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας τους σε κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη, αλλά και επειδή γεμίζουν τον οργανισμό με περιττές θερμίδες. Γι αυτό και είναι αρκετά δύσκολο να τηρήσουμε μια σωστή διατροφή, ενώ παράλληλα γυμναζόμαστε για να χάσουμε τα περιττά κιλά. Ειδικά όταν μέσα σε αυτή δεν συμπεριλαμβάνονται τα γλυκά.

Υπάρχει όμως λύση. Αρκεί να συμβιβαστούμε με την ιδέα, πως υπάρχουν κι εναλλακτικές επιλογές για να γλυκαθούμε κι αυτές δεν περιλαμβάνουν απαραίτητα μπισκότα, σοκολάτα ή παγωτά. Η Amy Roskelley, personal trainer και σύμβουλος διατροφής & ευεξίας, αποκαλύπτει στο eatthis.com, ποια είναι τα γλυκά που πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου χωρίς φόβο.

Αυτές οι προτάσεις όπως λέει, είναι οι αγαπημένες της για τις μέρες που θέλει να φάει ένα γλυκάκι αλλά δεν θέλει να το παρακάνει και να ξεφύγει από τη διάτροφή της.

Γλυκά που μπορείς να απολαύσεις ακόμα κι αν είσαι σε αυστηρή δίαιτα

Ψημένο μήλο

Μια λιχουδιά, που μπορείς να τιμήσεις ακόμα κι αν βρίσκεσαι σε δίαιτα, είναι το ψημένο μήλο! Μαζί με λίγη κανέλα και σταφίδα γίνεται ακαταμάχητο.

Μπισκότο

Και όμως ένα μπισκότο όσο περίεργο και αν σου φανεί είναι ιδανικό. Αυτό άλλωστε είναι και το αγαπημένο γλυκό σνακ της Jennifer Aniston.

Μίνι κέικ καρότου

Σοκολατένιες μπάρες βρώμης

Αν θες κάτι γλυκό, που κάνει και καλό στη διατροφή σου, μια από τις καλύτερες επιλογές είναι να φτιάξεις μόνος σου μπάρες.

Ζελέ φρούτων

Προσφέρει την δροσιά που χρειάζεσαι αλλά και λόγο της γλυκιάς του γεύσης καλύπτει την ανάγκη σου για γλυκό. Πλέον υπάρχουν στην αγορά ζελέ χωρίς ζάχαρη που αποδίδουν μόνο 9 θερμίδες και μπορείς να το καταναλώσεις άφοβα.

Γλυκά του κουταλιού

Τα γλυκά αυτά δεν έχουν καθόλου λιπαρά. Αυτό εξηγεί και τη χαμηλότερη θερμιδική τους αξία συγκριτικά με τα υπόλοιπα. Συγκεκριμένα, μία μερίδα γλυκό του κουταλιού έχει 100-180kcal έναντι των 600 θερμίδων που έχουν τα γλυκά ταψιού, οι πάστες κτλ. Μπορείς να προσθέσεις μια κουταλιά σε ένα μπολάκι με κρύο γιαούρτι 2% και να μην νοιώθεις τύψεις. Αν είναι το γλυκό σπιτικό με χαμηλότερη ποσότητα σε ζάχαρη ακόμη καλύτερα.

Τέλος, η Roskelley προτείνει cream crackers με φυστικοβούτυρο, καθώς είναι ένα κλασικός συνδυασμός, που συνδυάζει γλυκό και αλμυρό. Αν θες μπορείς να προσθέσεις λίγη κανέλα ή λίγο μέλι, για να γίνει πιο γλυκό.