Πώς να κοιμηθείτε ευκολότερα στον καύσωνα – Τα 3 συμπληρώματα που αποτελούν αρωγό τις καυτές νύχτες

50

Ο ύπνος κατά τη διάρκεια ενός καύσωνα είναι μια πρόκληση για πολλούς ανθρώπους αλλά με τη βοήθεια των σωστών θρεπτικών συστατικών είναι κάτι παραπάνω από εφικτός. Στο άρθρο που ακολουθεί τρία βασικά συμπληρώματα υπόσχονται να συμβάλουν σε έναν ξεκούραστο και απολαυστικό ύπνο ακόμη και αν η θερμοκρασία έχει χτυπήσει «κόκκινο». 

Υπάρχουν ορισμένα συμπληρώματα που είναι γνωστό ότι βοηθούν στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Εάν αισθάνεστε ότι έχετε δοκιμάσει τα πάντα, ίσως η προσθήκη μερικών από τα παρακάτω στη νυχτερινή σας ρουτίνα θα μπορούσε να βοηθήσει.

Η ιδανική θερμοκρασία για να κοιμηθεί καλά ένας άνθρωπος είναι μεταξύ 15 και 19 βαθμούς Κελσίου.

Μια έρευνα από την Formulate Health αποκάλυψε ότι έως και το 36% των ενηλίκων που συμμετείχαν στην έρευνα δυσκολεύονται να κοιμηθούν καλά.

Όμως, υπάρχουν μερικά φυσικά συμπληρώματα που οι ειδικοί λένε ότι μπορούν να βελτιώσουν τον ύπνο κατά τη διάρκεια του καύσωνα αν δεν έχετε κλιματισμό και δεν επαρκεί ο αέρας του ανεμιστήρα.

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα βασικό μέταλλο που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου. Το συγκεκριμένο θρεπτικό συστατικό βοηθά στην ενεργοποίηση των νευροδιαβιβαστών που είναι υπεύθυνοι για την ηρεμία του σώματος και του νου που με τη σειρά τους, θα ηρεμήσουν το νευρικό σύστημα. Το δε μαγνήσιο μπορεί να βρεθεί στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα οποία μπορούν να ενσωματωθούν στα γεύματά σας καθ ‘όλη τη διάρκεια του ζεστού καιρού.

Ρίζα βαλεριάνας

Η βαλεριάνα περιέχει πολλαπλές χημικές ενώσεις που επηρεάζουν τους υποδοχείς σεροτονίνης. Επίσης μπορεί να μειώσει την εγκεφαλική δραστηριότητα στον κινητικό φλοιό σύμφωνα με το Sleep Foundation.

Το εν λόγω Ίδρυμα Ύπνου δήλωσε: «Μετά την ανάλυση 60 ερευνητικών μελετών που δημοσιεύθηκαν σε σχεδόν 40 χρόνια, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η ρίζα βαλεριάνας μπορεί πιθανότατα να βελτιώσει τον ύπνο και να μειώσει το άγχος σε πολλούς ανθρώπους. Τα συμπληρώματα βαλεριάνας βοηθούν τους ανθρώπους να κοιμούνται γρηγορότερα, να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου τους και να περάσουν περισσότερο χρόνο σε ένα βαθύ στάδιο ύπνου».

Μελισσόχορτο

Μελετήθηκε ως φάρμακο για την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος. Σύμφωνα με τα πορίσματα μιας μελέτης που πραγματοποιήθηκε το 2011 βρέθηκε πως το μελισσόχορτο μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της αϋπνίας στο 42% ενός νεαρού και υγιούς πληθυσμού.

Σε μια άλλη μελέτη, μια δόση 600mg ανά ημέρα αποδείχθηκε ότι μειώνει τις αρνητικές επιπτώσεις της διάθεσης, επιφέροντας ηρεμία.

Εν κατακλείδι η δοκιμή μερικών από τις συμβουλές που συνιστώνται μπορεί όχι μόνο να σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα, ακόμη και τις καυτές νύχτες του καλοκαιριού. Ωστόσο, πάντα είναι καλό να συμβουλεύεστε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας.