Viber: Πόσο και πώς το αξιοποίησαν οι Έλληνες χρήστες το 2021

212

Αύξηση κατά 20% στις κλήσεις και κατά 15% στα μηνύματα μέσω Viber σημειώθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων και φωνής Rakuten Viber.

Σε απόλυτα νούμερα, αυτό σημαίνει ότι το κοινό στην Ελλάδα πραγματοποίησε ένα δισεκατομμύριο κλήσεις, πάνω από 90 εκατομμύρια ώρες σε συνομιλίες και έστειλε 700 μηνύματα το δευτερόλεπτο μέσα στο 2021. Οι περισσότερες κλήσεις και ο μεγαλύτερος αριθμός μηνυμάτων πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια δημοφιλών γιορτών, όπως Πρωτοχρονιά και Αγίου Βαλεντίνου.

Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους το Viber, συμπληρώνοντας 11 χρόνια, μετρούσε ένα δισεκατομμύριο εγκαταστάσεις σε κινητά Android. Επίσης, 2 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς Viber έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες στην Ελλάδα, από το λανσάρισμά τους, το φθινόπωρο.

Την προηγούμενη χρονιά, το Viber παρουσίασε στρατηγικές συνεργασίες, μεταξύ των οποίων το chatbot του ParkAround που επιτρέπει στους συνδρομητές του να κλείνουν θέσεις πάρκινγκ κοντά σε αεροδρόμια και λιμάνια στις δύο μεγαλύτερες πόλης της χώρας – την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη – και έχει ήδη 50.000 χρήστες.

Η συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού έφερε ένα chatbot στο Viber, μέσω του οποίου οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για ανθρώπους που αγνοούνται, καταγγέλλουν υποθέσεις βίας και υποστηρίζουν εθελοντικά ή χρηματικά τη ΜΚΟ και έχει πάνω από 100.000 μέλη.

Μεταξύ των δραστηροτήτων της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται ο διαγωνισμός για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με σκοπό την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των νικητριών στο Viber. Οι λύσεις θα παρουσιαστούν τους πρώτους μήνες του 2022.

Το 2021 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

  • Αύξηση 35% στον αριθμό των chatbots και αύξηση 18% όσον αφορά στη χρήση τους.
  • Αύξηση 79% στον αριθμό των καινούργιων επιχειρηματικών λογαριασμών (55% αύξηση παγκοσμίως).
  • Συνολική αύξηση 82% στα Viber business messages που παραδόθηκαν: ο αριθμός μηνυμάτων συνομιλιών (υποστήριξη πελατών) αυξήθηκε κατά 36%, τα προωθητικά μηνύματα (προσφορές, εκπτώσεις κ.λπ.) κατά 30%, και τα μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, εντοπισμός παραγγελιών, υπενθυμίσεις ραντεβού κ.λπ.) κατά 193%.

Πέρσι, ο όγκος των ads impressions στο Viber στην Ελλάδα (που αφορούν διαφημιστικές λύσεις για εταιρείες) αυξήθηκε κατά 16% (και 70% παγκοσμίως). Ανάμεσα στους τομείς που απέδωσαν περισσότερο ήταν: ο τομέας υγείας και ευεξίας με αύξηση 90%, ενέργειας με 56% και μεταφορών με 51%. Η εφαρμογή είδε επίσης σημαντική αύξηση και σε νέες κατηγορίες διαφήμισης όπως προσλήψεις και τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που αντανακλά την επιρροή της πανδημίας στην αγορά εργασίας.