Δήμος Κατερίνης: H εφαρμογή «Νovoville» δίνει λύσεις στα προβλήματα των δημοτών

2 χρόνια λειτουργίας, 5000 χρήστες, 4000 αιτήματα με επιλυμένα ήδη τα 3333

70

Κώστας Κουκοδήμος: Μαζί με τους δημότες κάνουμε την καθημερινότητά μας καλύτερη

Στην άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης, καθώς και στη βελτίωση της καθημερινότητάς του, συμβάλλει η χρήση της εφαρμογής Novoville, ένα είδος διαφάνειας στην πράξη, που εδώ και δύο περίπου χρόνια έχει μπει για τα καλά στη ζωή των κατοίκων της Κατερίνης.

«Βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στον Δήμο μας, καθώς και την αποδοτικότητα των δημοτικών υπηρεσιών. Με το αξιόπιστο και αποτελεσματικό αυτό ψηφιακό εργαλείο, όλα πλέον είναι προσβάσιμα στους πολίτες. Ο Δήμος μας, που πέτυχε ένα καθοριστικό βήμα προς τον εξορθολογισμό της διοίκησης: ακούει, παρεμβαίνει και εξυπηρετεί άμεσα. Μαζί με τους δημότες κάνουμε καθημερινά την Κατερίνη μας καλύτερη» τονίζει σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος.

Ενθαρρυντικά αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Ειδικότερα, οι χρήστες της εφαρμογής είναι περισσότεροι από 5000 και ήδη μεγάλο ποσοστό εξ αυτών έχει διατυπώσει τουλάχιστον ένα αίτημα μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ειδικότερα, το σύνολο των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί έως σήμερα είναι περίπου 4000 από τα οποία τα 3333 έχουν επιλυθεί, ενώ τα 626 είναι σε εκκρεμότητα και αναμένεται το μεγαλύτερο μέρος τους να διεκπεραιωθεί.

Ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων είναι δύο περίπου εβδομάδες. Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν στο Δημοτικό φωτισμό, παρεμβάσεις σε πεζοδρόμια ή δρόμους τα οποία έχουν υποστεί φθορές, καθώς και ζητήματα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες πρασίνου και καθαριότητας.

Novoville & στην πανδημία

Επιπλέον, έχουν αποσταλεί προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη π.χ. για όλα τα έκτακτα μέτρα στο πλαίσιο προστασίας της δημόσιας υγείας για την αντιμετώπιση του κοροναϊού, καθώς και μέσω της απευθείας λήψης επικαιροποιημένων ανακοινώσεων για εκδηλώσεις κ.α.

Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά δίνουν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του Δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες. Επιπλέον, η υποβολή γραπτών αναφορών προς τον Δήμο δεν δεσμεύεται πλέον από το ωράριο εργασίας ή τη διαθεσιμότητα των δημοτικών υπαλλήλων, καθώς τα νέα μέσα και οι νέες εφαρμογές συμβάλλουν άμεσα στον επακριβή γεωγραφικό ορισμό κάθε αναφοράς, στην οπτικοποίηση του κάθε προβλήματος, με τη χρήση των ψηφιακών φωτογραφιών. Και όλα αυτά απλά και μόνο με τη χρήση ενός απλού τηλεφώνου.

Παράλληλα, οι δημότες – χρήστες κερδίζουν χρόνο και αποφεύγουν την ταλαιπωρία, καθώς  μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville, πριν προσέλθουν για την υποβολή των αιτημάτων τους διά ζώσης στις υπηρεσίες του Δήμου Κατερίνης, έχουν τη δυνατότητα άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, σχετικά με τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσουν, όπως π.χ. για οδηγίες έκδοσης πάσης φύσεως πιστοποιητικών, επιδομάτων, αδειών, αιτήσεις ποικίλης χρήσης, μεταδημότευσης, διαδικασίες ληξιαρχείου, δημοτολογίου κ.ο.κ.

Για να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή εύκολα, άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο επιλέξτε:

Για Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville

Για iPhone: https://itunes.apple.com/gr/app/novoville/id836634305?l=el&mt=8

Περισσότερα στοιχεία στην ιστοσελίδα του Δήμου Κατερίνης: https://katerini.gr/novoville/