Δήμος Πύδνας-Κολινδρού : Ηλεκτρονικά θα εξοφλούνται ΟΛΕΣ οι οφειλές προς το Δήμο

106

Οι δημότες του δήμου Πύδνας-Κολινδρού από τον Ιούλιο 2020 έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν τους λογαριασμούς ύδρευσης-αποχέτευσης μέσω ειδικής διαδικτυακής “πλατφόρμας”. Η “πλατφόρμα” αυτή, εκτός από την εξόφληση των λογαριασμών, δίδει στους χρήστες της και αρκετές άλλες δυνατότητες (ενημέρωση για την έκδοση λογαριασμού μέσω e-mail, εκτύπωση του λογαριασμού, δήλωση ενδείξεων υδρομέτρου, ενημέρωση από το δήμο για βλάβη, δήλωση βλάβης από το χρήστη κ.ά.)

Στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών, έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για την εξόφληση ΟΛΩΝ των οφειλών προς το δήμο διαδικτυακά, μέσω του διατραπεζικού συστήματος «ΔΙΑΣ». Όλα τα έντυπα οφειλών προς το δήμο θα έχουν ειδικό κωδικό, με τη χρήση του οποίου οι οφειλέτες θα μπορούν να κάνουν την εξόφληση διαδικτυακά σε όλες τις Τράπεζες που είναι εντεταγμένες στο σύστημα «ΔΙΑΣ». Στην επιτυχή λειτουργία της “πλατφόρμας” αλλά και στην ολοκλήρωση των διαδικασιών για την εξόφληση όλων των οφειλών προς το δήμο συνέβαλε σημαντικότατα ο Προϊστάμενος του Τμήματος Ύδρευσης-Αποχέτευσης κ. Κωστίκος Γεώργιος.

Ο Δήμαρχος κ. Μανώλας δήλωσε:

«Λίγο καιρό μετά την έναρξη χρήσεως της διαδικτυακής “πλατφόρμας” για την εξόφληση των λογαριασμών υδρεύσεως-αποχετεύσεως, έλαβα e-mail από συνδημότη μας με το εξής περιεχόμενο:

“Ηρθε ο λογαριασμος, τον πλήρωσα σε μια στιγμη και τελος!

Ούτε να περιμένουμε ένα μήνα και να τον ξεχνάμε, ούτε να πρέπει να πηγαίνουμε στο ταμείο χάνοντας χρόνο.

Και αν κάποιος ξεχαστεί και δε θυμάται αν πλήρωσε και τι, μπαίνει στη σελίδα του και τα έχει όλα μπροστά του.

Μπράβο!

Συνεχίστε και με άλλες υπηρεσίες.”

 

Πράγματι, αυτό κάναμε.

Αισθάνομαι ιδιαίτερη ικανοποίηση διότι οι συνδημότες μας θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξοφλούν όχι απλώς “και άλλες” αλλά ΟΛΕΣ τις οφειλές τους προς το δήμο, χρησιμοποιώντας το διατραπεζικό σύστημα “ΔΙΑΣ”.

Θεωρώ πολύ σημαντική την ηλεκτρονική αναβάθμιση των υπηρεσιών του δήμου, πρωτίστως για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και για τη διευκόλυνση του έργου των δημοτικών υπαλλήλων. Στο πλαίσιο αυτό, εκτός των προαναφερθέντων, ολοκληρώθηκαν ή είναι σε εξέλιξη και τα παρακάτω:

α. Προμήθεια συστήματος τηλεδιασκέψεων

β. Κατασκευή “αίθουσας ελέγχου” (“control room”) στο Δημαρχείο

γ. Προμήθεια νέων ηλεκτρονικών υπολογιστών, λογισμικού (“software”) κ.ά.

δ. Προμήθεια νέων εκτυπωτών, φωτοτυπικών και σαρωτών (“scanners”)

 

Διαβεβαιώνω για άλλη μία φορά τους συνδημότες μου ότι οι προσπάθειές μας για την αναβάθμιση του δήμου μας είναι και θα είναι συνεχείς και αδιάλειπτες».