“Ψεκασμένοι” και συνωμοσιολόγοι, μια κατηγορία από μόνοι τους …

98

του Παναγιώτη Σαββίδη

Απανταχού συνωμοσιολόγοι, παρεκκλησιαστικοί κύκλοι και διάφορες  ακροδεξιές ομάδες, έδωσαν την Κυριακή που μας πέρασε ραντεβού στις πλατείες των πόλεων, για να διαμαρτυρηθούν, για τις μάσκες που πρέπει να φορούν τα παιδιά στο σχολείο εξαιτίας του «Covid – 19).

Οι βολικές για το σύστημα αυτές διαμαρτυρίες έρχονται σε μια περίοδο που αποκαλύπτεται η υποβάθμιση του δημόσιου συστήματος υγείας, με ελλείψεις γιατρών, νοσηλευτών, διασωστών – ασθενοφόρων, βοηθητικού προσωπικού, με ελλείψεις υποδομών και υλικών που κάνουν δύσκολο το έργο όλων των υγειονομικών.

Μαζί με όλα αυτά τα τεστ διάγνωσης για τον «Κορονοιό» γίνονται με το σταγονόμετρο, παραδίδοντας μάλιστα η κυβέρνηση με ύπουλο τρόπο τέτοιες υπηρεσίες σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, υπονομεύοντας περισσότερο το λαϊκό εισόδημα.

Και ενώ με την λογική  θα περίμενες μια τέτοια διαμαρτυρία να λάμβανε χώρα που αποτελεί ζωτική ανάγκη για την υγεία του λαού και της νεολαίας.  Είδαμε συγκεντρώσεις που κατακεραυνωνόταν η επιστήμη, με έναν κόσμο που δεν διστάζει να βάζει σε κίνδυνο τα ίδια του τα παιδιά, «επιχειρηματολογώντας»  ότι ο «Κορονοιός» δεν υπάρχει,  ότι με τα εμβόλια αξιώνουν τον πλήρη έλεγχο μας με ηλεκτρονικά τσιπ, ότι ο «Θεός» τους προστατεύει (αλήθεια τους 3 Αγειοταφίτες μοναχούς από τα Ιεροσόλυμα που νόσησαν από «Κορονοιό» ο «Θεός» γιατί δεν τους προστάτεψε ?)  και άλλα τέτοια, που έχουν βάση στον ανορθολογισμό, την μεταφυσική και στο σκοτάδι.

Πατήματα  σε αυτά τα «επιχειρήματα» και τις θεωρίες δίνουν οι παλινωδίες και οι συγχύσεις της πολιτείας, που στο όνομα να κρύψει την γύμνια του δημόσιου συστήματος υγείας που έχουν απαξιώσει διαχρονικά όλες οι πολιτικές των τελευταίων 20 ετών, προβάλλουν την «ατομική ευθύνη» σαν πανάκεια ανάγοντας  την μάσκα σαν το κύριο και μοναδικό μέτρο.

Οι κυβερνητικές ευθύνες είναι τεράστιες για το θέμα αυτό αφού κινείται με γνώμονα τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα που εκπροσωπεί και τις υπαγορεύουν.

Έτσι είδαμε το καλοκαίρι να μας επισκέπτονται πληθυσμοί που οι χώρες τους απέτυχαν οικτρά στην αντιμετώπιση του «Κορονοιού» όπως Αγγλία, Σουηδία, χωρίς να γίνεται κανένας προληπτικός έλεγχος και τεστ, με αεροπλάνα να μην τηρούν κανένα πρωτόκολλο υγείας και ασφάλειας, ύστερα από επιταγή των « tour operators» και των μεγάλων επιχειρήσεων του κλάδου.

Το ίδιο παρατηρήθηκε και στις ακτοπλοϊκές γραμμές που την ώρα που τα ΜΜΕ προπαγάνδιζαν την «κοινωνική» αποστασιοποίηση και την «ατομική» ευθύνη οι εφοπλιστές γέμιζαν πλήρες τα καράβια τους με επιβατικό κοινό στο 100% χωρίς να λογαριάζουν την υγεία του λαού χάριν του κέρδους τους.

Επίσης στα μεγάλα αστικά κέντρα το απαρχαιωμένο συγκοινωνιακό δίκτυο ήταν ανίκανο να σταθεί στις περιστάσεις και είχε σαν  αποτέλεσμα στα λεωφορεία ο κόσμος να συνωστίζεται ο ένας πάνω στον άλλον με ότι συνεπάγεται αυτό για την υγεία του.

Και μέσα σε όλα αυτά με την επιδημία να μην φεύγει το καλοκαίρι, η ΝΔ ψηφίζει στην βουλή, την αύξηση των μαθητών 25 ανά τμήμα, στριμώχνοντας τους σε μικρές αίθουσες, βάζοντας σε κίνδυνο παιδιά και εκπαιδευτικούς.

Και αντί να σκύψει η κυβέρνηση πάνω σε όλα αυτά και να δώσει λύσεις πραγματικές και ουσιαστικές έχει ανάγει την μάσκα σαν το μοναδικό μετρό δείχνοντας την ανεπάρκεια της να υπηρετήσει τις λαϊκές ανάγκες.

Οι διαμαρτυρίες ενός ετερόκλητου πλήθους «ψεκασμένων» και συνωμοσιολόγων που πλέον είναι μια κατηγορία μόνοι τους, χρήσιμοι για το σύστημα,  για να αποπροσανατολίζουν και να αθωώνουν τα επικίνδυνα, αντιλαϊκά κυβερνητικά σχέδια, δίνουν άλλοθι σε όλα τα παραπάνω,  στρεβλώνοντας παράλληλα το περιεχόμενο διαμαρτυριών και κινητοποιήσεων, γιατί η πραγματική φωνή που πρέπει να υψωθεί, είναι αυτή ενάντια σε αυτούς που  λεηλατούν τις ζωές μας για να διαιωνίζονται τα κέρδη μιας χούφτας παράσιτων καπιταλιστών και μονοπωλίων.

Δεν πρέπει να αφήσουμε τις συνωμοσίες να παραπλανήσουν τον λαό, που πρέπει να παλέψει τώρα, ενάντια στην διαχείριση της υγειονομικής κρίσης που γίνεται από το σύστημα και τους κυβερνώντες, για μέτρα ουσιαστικά που θα προστατεύουν τον ίδιο και τα παιδιά του.

Σαββίδης Παναγιώτης