Νωρίτερα η έναρξη της νέας σχολική χρονιάς

325

Σχέδια να ανοίξουν τα σχολεία νωρίτερα βρίσκονται υπό συζήτηση στο υπουργείο Παιδείας, όπως ανέφερε σε συνέντευξή της στο Mega η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

«Υπάρχει ένας σχεδιασμός για νωρίτερη εκκίνηση. Θα τα δούμε όλα αυτά. Όλα έχουν έρθει πιο μπροστά», ανέφερε συγκεκριμένα η υπουργός Παιδείας.

Αναφορικά με το άνοιγμα δημοτικών, νηπιαγωγείων και παιδικών σταθμών, η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι «ήταν ομόφωνη η απόφαση της επιτροπής των ειδικών για το περαιτέρω άνοιγμα των σχολείων. Έχει μεγάλη σημασία αυτό. Πράγματι η εμπειρία από γυμνάσια και λύκεια είναι πολύ αισιόδοξη. Τα μέτρα τηρήθηκαν υποδειγματικά».

«Να είστε βέβαιος ότι όλα έχουν συνυπολογιστεί. Προφανώς συμπεριφέρεται διαφορετικά ένα παιδί του δημοτικού. Τα παιδιά είναι ήδη έξω, στις γειτονιές. Είναι πιο ασφαλή τα παιδιά στο σχολείο. Δεν υπάρχει καλύτερος χώρος για να μάθουν πώς θα τροποποιηθεί κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους για να προσέχουν τους εαυτούς τους και τους άλλους», επεσήμανε ακόμα η υπουργός Παιδείας.

Για το προσωπικό που θα απαιτηθεί για την καθαριότητα των σχολείων, η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι «είχαμε φροντίσει ώστε προσωπικό καθαριότητας σε δομές που δεν λειτουργούσαν, να καλύψουν ανάγκες σε γυμνάσια και λύκεια. Τώρα, το προσωπικό καθαριότητας που υπάρχει θα μείνει στη δομή που είναι, αλλά έχει προβλεφθεί ειδική ρύθμιση με τροποποίηση των συμβάσεων, ώστε να γίνεται καθαρισμός και κατά τη διάρκεια λειτουργείας, και μετά το πέρας της λειτουργίας. Θα δουλεύουν περισσότερες ώρες και θα πληρώνονται περισσότερο».

«Αν το τμήμα έχει λιγότερα από 15 παιδιά, θα μπορεί να λειτουργεί καθημερινά. Υπάρχει πάντα η δυνατότητα για τηλε-εκπαίδευση. Περισσότερο στα δημοτικά και στα νηπιαγωγεία βλέπουμε ότι θα λειτουργούν καθημερινά. Εφαρμόζεται ήδη η τηλε-εκπαίδευση. Φέραμε ρύθμιση, φέραμε υπουργική απόφαση, από εκεί και πέρα ο καθένας τίθεται προ των ευθυνών του. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να δώσουν τη δυνατότητα στα παιδιά που μένουν σπίτι να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση», είπε ακόμα η υπουργός Παιδείας.