22.8 C
Katerini
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
Αρχική Χωρίς κατηγορία Ο Δήμαρχος Αχαρνών έστειλε υπαλλήλους να ταΐσουν τα αδέσποτα

Ο Δήμαρχος Αχαρνών έστειλε υπαλλήλους να ταΐσουν τα αδέσποτα

220

Συνεργεία του δήμου Αχαρνών με υπαλλήλους ώστε να ταΐσουν τα αδέσποτα ζώα της περιοχής, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, έστειλε ο Δήμος.

Οι φιλόζωοι υπάλληλοι πήγαν σε διάφορα σημεία της περιοχής και άφησαν φαγητό για τα αδέσποτα.

Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός και ο Αντιδήμαρχος Άγγελος Αραμπατζής σκέφτηκαν τα αδέσποτα ζώα και έστειλαν ανθρώπους του δήμου να ταΐσουν τα αδέσποτα.

Πηγή: tanea.gr