Θεματικός τουρισμός για τον Όλυμπο και τους προορισμούς στα 60′

224

Δύο νέα θεματικά τουριστικά προϊόντα δημιουργεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το έτος 2020, στοχεύοντας να γίνει η Κεντρική Μακεδονία διεθνής ανταγωνιστικός προορισμός.

Το πρώτο τουριστικό προϊόν έχει θέμα τον Όλυμπο, και φέρει την ονομασία “Στα βήματα των αρχαίων θεών” και επιδιώκει να αναδείξει το μυθικό βουνό με σκοπό την αναβάθμιση της ταυτότητας του Ολύμπου. Στο πλαίσιο αυτό, πρόκειται να δημιουργηθεί επιμέρους ιστοσελίδα στην διαδικτυακή πύλη www.verymacedonia.gr που θα παρέχει ένα πολυμεσικό, πολύτροπο περιβάλλον για την προβολή και την ανάδειξη του Ολύμπου ως τουριστικό προορισμό.

Θα υπάρχει, επίσης, χάρτης (εντός της ιστοσελίδας), με τρισδιάστατη αναπαράσταση του ανάγλυφου του βουνού, όπου θα παρουσιάζονται οι διαδρομές, τα μονοπάτια, σημεία ιδιαίτερης βιοποικιλότητας του Εθνικού Δρυμού και άλλα σημεία ενδιαφέροντος όπως αναρριχητικές διαδρομές, κορυφές (Μύτικας, Στεφάνι) καθώς και τα ορεινά χωριά του Ολύμπου. Επιπλέον θα δημιουργηθεί φωτογραφικό υλικό πολύ υψηλής ανάλυσης από τον Όλυμπο σε διαφορετικές εποχές και με διαφορετικό θέμα (κορυφές, φύση, διαδρομές, δραστηριότητες, κτλ).

Ένα δεύτερο τουριστικό προϊόν θα αφορά τις περιοχές που βρίσκονται σε απόσταση μόλις μίας ώρας από την πόλη της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την προβολή των τουριστικών θεματικών διαδρομών τις οποίες μπορεί να ακολουθήσει ο επισκέπτης σε καθεμιά από τις επτά Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Έτσι πρόκειται να δημιουργηθεί ένας ανοιχτός σύνδεσμος (Open Web Link) στην ιστοσελίδα Very Macedonia, όπου θα περιγράφονται και θα προβάλλονται ψηφιακά οι θεματικές τουριστικές διαδρομές, καθώς και σχετικό οπτικοακουστικό υλικό. Επιπλέον θα δημιουργηθεί και θα υποστηριχθεί για τουλάχιστον δύο έτη, πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου θα προβάλλεται η δράση και οι θεματικές διαδρομές με δημιουργία και παραγωγή νέου φωτογραφικού υλικού ενώ θα γίνονται και χορηγούμενες προβολές.

Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το έτος 2020, που εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση του Τομεάρχη Τουρισμού Αλέξανδρου Θάνου προβλέπει, την αναβάθμιση, επικαιροποίηση και διαχείριση της ιστοσελίδας verymacedonia και σχετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις με αιχμή την παρουσία σε αυτές, του Τοπικού Γραφείου Διευκόλυνσης Οπτικοακουστικών Παραγωγών της Περιφέρειας.

Προβλέπονται, ακόμη, η φιλοξενία δημοσιογράφων και επαγγελματιών του χώρου του τουρισμού για την απόκτηση τουριστικών εμπειριών, η προώθηση του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες και η ανάπτυξη συνεργειών με επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως ο πολιτισμός και η γαστρονομία.

Από την πλευρά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, ο Χρήστος Γιαννούλης από την παράταξη “Κοιτάμε μπροστά” δήλωσε παρών, αναφέρθηκε στις δηλώσεις Κρέτσου περί σφετερισμού της αρχικής ιδέας για τα film offices και διατύπωσε ερωτήματα για τη δυνατότητα ανάδειξης του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό. Ο Γιώργος Τρελλόπουλος από την παράταξη “Πράξεις για τη Μακεδονία” χαρακτήρισε το σχέδιο τουριστικής προβολής πολύ φτωχό και με πολλά κενά ενώ ο Σωτήρης Αβραμόπουλος από τη “Λαϊκή Συσπείρωση” σημείωσε ότι το πρόγραμμα συντάχθηκε κατά παραγγελία καθώς οι επιχειρηματικοί όμιλοι είναι οι κερδισμένοι από την αύξηση των τουριστικών ροών. Υπέρ του προγράμματος τάχθηκαν η “Ελληνική Αυγή”, η “Πρώτη δύναμη για τη Μακεδονία” και η παράταξη “Βάνης εγγύηση για την Περιφέρεια”. Κατά, τάχθηκαν η Οικολογία – Πράσινη Λύση, η “Ανταρσία” και η “Ανυπότακτη Δημοκρατική Μακεδονία”.

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ