28.1 C
Katerini
Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
Αρχική Χωρίς κατηγορία Κάηκε το δεύτερο χριστουγεννιάτικο δέντρο στα Εξάρχεια

Κάηκε το δεύτερο χριστουγεννιάτικο δέντρο στα Εξάρχεια

229

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2019, 22:40

Κάηκε το δεύτερο χριστουγεννιάτικο δέντρο στα Εξάρχεια

Για δεύτερη φορά το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Εξαρχείων κάηκε από αγνώστους το βράδυ της Παρασκευής.

Το πρώτο δέντρο κάηκε στις 18 Δεκεμβρίου, ενώ το πρωί της Παρασκευής ο δήμος Αθηναίων έστησε το δεύτερο χριστουγεννιάτικο δέντρο στα Εξάρχεια.

Στην πλατεία Εξαρχείων κατέφθασαν άνδρες των ΜΑΤ.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2019, 22:40

Πηγή: zougla.gr