ΥΠΟΙΚ: Τεχνικές οι δυσκολίες στην πλατφόρμα για το μέρισμα – Συστάθηκε ομάδα εργασίας

183

Ομάδα εργασίας συνέστησε το Υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να αντιμετωπίσει τα τεχνικά ζητήματα τα οποία έχουν προκύψει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτημάτων για το φετινό κοινωνικό μέρισμα, σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, το κοινωνικό μέρισμα καταβάλλεται από το ΥΠΟΙΚ και ότι η πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ (σ.σ. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ) αντλεί στοιχεία από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Οι ίδιες πηγές ανέφεραν πως το πρόβλημα το οποίο έχει εμφανισθεί αφορά σε στοιχεία υποψηφίων δικαιούχων  του μερίσματος τα οποία δεν έχουν περάσει στην ΑΑΔΕ.

Κατ’ άλλα, η ακύρωση αιτήσεων για το μέρισμα, δεν οφείλεται μόνο σε τεχνικούς λόγους, αλλά και στο γεγονός ότι πολλοί από όσους αιτούνται το μέρισμα, δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που έχει θέση η κυβέρνηση φέτος, τονίζουν οι ίδιες πηγές.

Υποκριτικές οι διαμαρτυρίες του ΣΥΡΙΖΑ

Για υποκριτικές διαμαρτυρίες του ΣΥΡΙΖΑ κάνει εξάλλου λόγο το ΥΠΟΙΚ, τονίζοντας ότι “γνωρίζει πολύ καλά ότι ξόδεψε όλο τον δημοσιονομικό χώρο που υπήρχε με το προεκλογικό επίδομα που ονόμασε ’13η σύνταξη'”.

“Αποτέλεσμα ήταν να αφήσει, με βάση τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, δημοσιονομικό κενό ύψους 396 εκ. ευρώ το 2019 και 1.080 δισ. ευρώ το 2020”, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση το υπουργείο και προσθέτει:

“Η νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη, όχι μόνο κάλυψε το δημοσιονομικό κενό, αλλά μείωσε τον ΕΝΦΙΑ από φέτος για περίπου 7,3 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων, βοήθησε περίπου 580.000 φυσικά και νομικά πρόσωπα να ρυθμίσουν τα χρέη τους μέσω των 120 δόσεων και χορήγησε αυξημένο επίδομα θέρμανσης σε 600 χιλιάδες συμπολίτες μας.

Επιπρόσθετα, διαθέτει έκτακτη ενίσχυση ύψους 175 εκ. ευρώ σε περισσότερα από 250 χιλιάδες νοικοκυριά. Μέχρι σήμερα το πρωί είχαν ήδη κάνει επιτυχημένα αίτηση 150.000 νοικοκυριά.

Συμπληρωματική σελίδα για την υποβολή ενστάσεων

Το ΥΠΟΙΚ σημειώνει ταυτόχρονα ότι “για την διευκόλυνση των πολιτών, στο διαδικτυακό τόπο της ΗΔΙΚΑ θα ανοίξει αύριο συμπληρωματική σελίδα δίνοντας τη δυνατότητα υποβολής ενστάσεων.

Όσοι καλύπτονται από τα κριτήρια που έχουν ανακοινωθεί, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν με επιτυχία την αίτησή τους, στα πλαίσια του δημοσιονομικού χώρου που τις τελευταίες ημέρες δημιουργείται, θα λάβουν το επίδομα αυτό το αργότερο στις αρχές του επόμενου έτους.

Επίσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών λειτουργούν ήδη δυο τηλεφωνικά κέντρα, της ΗΔΙΚΑ και της ΑΑΔΕ στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες για ενημέρωση”, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δ. Κατσαγάνης

Πηγή: capital.gr