Σάλος σε πτήση με επιβάτη που φορούσε μπλούζα που έγραφε «Χαίρε Σατανά»

294

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019, 22:31

Σάλος σε πτήση με επιβάτη που φορούσε μπλούζα που έγραφε «Χαίρε Σατανά»

Μια επιβάτης σε αεροσκάφος της American Airlines, αναγκάστηκε να αλλάξει την μπλούζα μετά τις υποδείξεις του προσωπικού, επειδή έγραφε «Χαίρε Σατανά» («Hail Satan») σε κεφαλαία γράμματα, ενώ υπήρχε ο αριθμός 666 και μια εικόνα ενός ανάποδου σταυρού. 

Μέλος του πληρώματος, πλησίασε την 49χρονη Γκόγιαλ που καθόταν δίπλα στον σύζυγό της στο αεροπλάνο, και της ζήτησε να πάρει τα προσωπικά της αντικείμενα και να τον ακολουθήσει προς το πιλοτήριο. Η γυναίκα αρχικά πίστεψε ότι την μεταφέρουν στην πρώτη θέση. Αντί αυτού, ο αεροσυνοδός της είπε να βγάλει την προσβλητική -σύμφωνα με την εταιρεία- μπλούζα, διαφορετικά θα έπρεπε να αποβιβαστεί.

Το περιστατικό καθυστέρησε την απογείωση, καθώς το πλήρωμα περίμενε μέχρι η γυναίκα να αλλάξει αυτό που φορούσε, όπως και έκανε αφού δανείστηκε μια μπλούζα που είχε στην χειραποσκευή ο σύζυγός της. «Οι αεροσυνοδοί με ρώτησαν αν καταλάβαινα τι σημαίνει ”προσβλητικό”», δήλωσε η Γκόγιαλ στη New York Post. «Τους είπα ότι γεννήθηκα στο εξωτερικό. Γνωρίζω τη σημασία της μπλούζας μου και δεν είναι προσβλητική».

Η γυναίκα δήλωσε ότι είναι άθεη, μέλος του Σατανικού Ναού και αγόρασε την μπλούζα για να στηρίξει την αγνωστικιστική εκκλησία. «Συνήθως η αντίδραση που έχω όταν φορά την μπλούζα είναι γέλια και θετικά σήματα με τον αντίχειρα». «Δεν είμαι γκοθού, δεν έχω σκουλαρίκια. Δεν φορούσα μπλούζα με αποκεφαλισμένο τράγο. Φορούσα παντελόνι ορειβασίας και βίγκαν παπούτσια», είπε, ενώ αργότερα απολογήθηκε καθώς δεν ήθελε να προσβάλει τους γκοθ.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο της American Airlines, οι επιβάτες καλούνται να αποφεύγουν την «προσβλητική ενδυμασία». Η επιβάτισσα αποφάσισε να δημοσιεύσει την ιστορία της μετά την «αποτυχία» της American Airlines να ερευνήσει το περιστατικό, «με την ελπίδα να φέρει αλλαγή για χάρη της ελευθερίας της θρησκείας».

Η εταιρεία επικοινώνησε με την Γκόγιαλ μετά την δημοσίευση της ιστορίας και συμφώνησε να επιστρέψει τα χρήματα των εισιτηρίων. Επιπλέον, η Γκόγιαλ ζήτησε από την εταιρεία να διασφαλίσει ότι θα εκπαιδεύσει το «προσωπικό» της κατά των διακρίσεων και ότι τα τρία μέλη του πληρώματος που εμπλέκονται στο περιστατικό, θα πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη.

«Απολογούμαστε στην κυρία Γκόγιαλ για την εμπειρία της και επικοινωνούμε μαζί της για να καταλάβουμε τι συνέβη», δήλωσε εκπρόσωπος της American Airlines. Σε τουίτ της, η αεροπορική εταιρεία έγραψε ότι «η διάκριση δεν έχει θέση στην American Airlines».

Πηγή: New York Post

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019, 22:46

Πηγή: Zougla.gr