Αντικαπνιστικός νόμος : 1045 κλήσεις στο 1142 σε τρεις μέρες

74

Συνολικά 463 κλήσεις δέχτηκε, χθες Πέμπτη, η τηλεφωνική γραμμή «1142», που άρχισε να λειτουργεί τις τρεις τελευταίες ημέρες στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.

Αναλυτικά, οι κλήσεις αυτές αφορούσαν:

  • 129 σε καταγγελίες (27,86%),
  • 67 κλήσεις σε αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%),
  • 148 σε γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%),
  • 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%),
  • σε 23 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%) και
  • 21 κλήσεις αφορούσαν σε άλλο θέμα (4,53%).

 1045 κλήσεις σε τρεις μόλις μέρες λειτουργίας

Αθροιστικά, δε, τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε συνολικά 1045 κλήσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υγείας αφορούν: οι 274 καταγγελίες (26,22%), οι 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%), οι 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%), οι 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%), σε 57 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%) και οι 52 κλήσεις κατατάσσονται στην κατηγορία «Άλλο» (4,98%).

Να σημειωθεί ότι καλώντας στο «1142», κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει περιπτώσεις μη τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή του.

Πηγή: tanea.gr