Η νέα φθινοπωρινή καμπάνια της Diesel είναι παιχνιδιάρικη και άκρως αυτοσαρκαστική

237

Μπορεί να έχετε ακούσει για τον όρο «Wardrobing», μπορεί και όχι. Η λέξη περιγράφει την αγορά ενός outfit, τη χρήση του για κάποιο event και επιστροφή του πίσω στο κατάστημα. Το κάνουν πολλοί, είναι σύνηθες φαινόμενο και τα περισσότερα fashion brands «παλεύουνε» για το πως θα το διαχειριστούνε.

Η DIESEL το διαχειρίζεται με χιούμορ όπως κάνει πάντα και λανσάρει τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια που ονομάζεται «Enjoy Before Returning» με μία «παιχνιδιάρικη» στάση απέναντι σε  αυτό το αμφιλεγόμενο φαινόμενο.

Η DIESEL αντιμετωπίζει το Wardrobing με τρόπο που μόνο αυτή ξέρει. Όλα τα κομμάτια της συλλογής που φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια (ακόμη και τα γυαλιά και τα ρολόγια) έχουν σε εμφανές σημείο την ταμπέλα του brand.

Για την οπτικοποίηση αυτής της καμπάνιας οι φωτογραφίες και τα βίντεο έχουν σκηνοθετηθεί από το φωτογράφο Angelo Pennetta.

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα αυτοσαρκαστικό βίντεο που είναι σκηνοθετημένο από την Similar But Diferrent που θα λανσαριστεί ακριβώς πριν από την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης. Απεικονίζει party goers ντυμένους με DIESEL outfits και με τα tags των ρούχων σε εμφανές σημείο πάνω στα ρούχα! Στο αυτοσαρκαστικό αυτό video ακούγεται μία φωνή που αναφέρει ειρωνικά τους όρους επιστροφής των ρούχων.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Πηγή: Newsbeast